NYHET!
M/S KRIGERFISK - LH2060

M/S KRIGERFISK - LH2060

Prisantydning: NOK 3 350 000,- eks.mva

GI BUD
Navn *
Epost *
Telefon *
Melding *
Robotsjekk *
Skriv inn tallet 55

Spesifikasjoner

Fiskerinummer
TF-64-NK
Kallesignal
LH2060
Lengde LOA
10,65
Bredde
5,14 meter
Dybde
1,3 meter
Byggverft
Anderson Marine
Byggeår
2013
Byggemateriale
Glassfiber
Fartsområdet
Kystfiske A1
Fartøyinstruks
21.10.2022 (utgår 17.07.2027)
Marsj-fart
8 knop
Rigget for
Garn og teine-drift

Kapasitet

Diesel
1800 liter
Hydraulikk
Ca 50 liter
Maks dekkslast
4 tonn

Maskin

Motor 1
Doosan (2020)
Motor 2
Doosan (2013)
Ytelse motor 1
230 hk
Ytelse motor 2
160 hk
Timetall motor 1
1400 timer (02.05.2024)
Timetall motor 2
7830 timer (02.05.2024)
Gir
Dong gir (2013)
Hydraulikksystem
Dobbel hydraulisk pumpe ny (2021)
Motor info
Samme maskiner men ny motor har montert turbo og intercooler

Elektronikk

Kartplotter
Olex med Beetronic skjermer ute og inne
Autopilot
Simrad AP 35 med styring på dekk
Radar (2022)
Simrad
GPS
JRC JLR 7600
Ekkolodd 1
Simrad evo 3
Ekkolodd 2
Furuno FCV 627
VHF
Lowrance
AIS
Em-trak
VMS
Fangstr
Lader og omformer
Victron energy

Dekksutstyr

Garnhaler (2021)
Lorentzen 800 kg
Garngreier
Meydam
Garn kontainere
3 stykk
Bom
Med vinsj
Settebord
For taskekrabbe teiner
Plast Kontainere
4 stykk
Rekkerull (2020)
Med Lorentzen teinehaler

Innredning

Køyer
2 stykk
Toalett
Ja
Oppvarming
Defroster og en varme vifte
Kjøleskap
Ja

Diverse

Bom og port i styrbord side
Montert 2022
Batteri
Begge batteribanker og nødstrømsbatteri byttet 2020

Fiskeredskaper

Garn
Ca 40 stykk 96mm torskegarn med iler og jern

Sikkerhetsutstyr

I henhold til fartøyinstruks
Ja

GALLERI

Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.

Kontakt megler
Solhaug Maritim AS
Telefon 78 99 99 99
Epost: post@solhaugmaritim.no



Abonner på nyhetsbrev

Få tilsendt nye prospekter av fartøy og rettigheter på epost.

* påkrevd felt
Sitat icon
«SE OFTERE MOT NORD»
... skrev dikteren Rolf Jacobsen, vi er helt enig med han.
Vi er det eneste skipsmeglerfirmaet registrert i Finnmark.